دانلود نرم افزار و بازی آندروید
شما هم اکنون در وبسایت رسمی www.bodo2android.com هستید. تیم بدو2آندروید از نویسندگانی که توانایی دز گذاشتن پست روزانه دارند دعوت به همکاری میکند. هر اپیلیکشن که میخواهید فقط فقط از ما درخواست کنید

با سلام خدمت دوستان عزیز. این بار دوست عزیزم armin_tb10 به بنده گفتند عكسهای گوشی evo 3d را برای شما عزیزان محیا كنم. چون واقعا همكار عزیزم عاشق برند اچ تی سی هستند. اگه میبینیدد اینقدر خودمونی صحبت میكنم چون دوست دارم این سایت عین سایت های دیگر نباشد كه اگر كاربران سوال داشتند به سوالات شما جواب ندهد. ما این را دوست نداریم. و دوست داریم تا كاربران سایت ما از سایت ما رضایت داشته باشند و احساس خودمانی كنند. وگرنه جدی صحبت كردن كه دیگه كار نداره. . اما دوستم armin_tb10 گفتند كه فعلا عكسهای گوشی evo 3d بذارم.خوب ما هم به حرفش احترام گذاشتیم.  حالا نمیدونم چرا ایشون اینقدر عاشق برند اچ تی سی هستند.اما دوست عزیزم armin_tb10 خودشون بسیار جدی آدم جدی هستند.  . 28 عكس آماده است. هم اكنون میتوانید این 28 عكس زیبا را از سایت mobileprograms به راحتی دانلود كنید.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

                                       



ادامه مطلب ...


با سلام خدمت دوستان و كاربران عزیز و گرامی. امیدواریم هر جایی كه هستید حالتان خوب باشی. یه سوپرایز دیگری كه تیم mobileprograms برای شما عزیزان تدارك دیده همینی است كه دارید میبینید. بهترین عكسهای گوشی htc sensation  را برای شما دوستان عزیز محیا كرده ایم . دقت داشته باشید هنگامی كه دارید اكستركت میكنید یك عكس موجود در این پوشه است كه كه حجم آن حدود 17 مگابایت است. یعنی از این 32 مگابایتی كه اكستركت كردید 34 عكس با حجم 16 مگابایت است و 1 عكس با حجم 17 مگابایت است كه اون یك عكس هم هدیه ویژه تیم mobileprograms به شما دوستان عزیز است. بالاترین كیفیت عكس از گوشی htc sensation است. تا پایان ماه مبارك رمضان كه حدود 10 روز دیگه هم باقی مانده است سوپرایزایدیگری هم برای شما عزیزان داریم. فقط دقت كنید كه موقغ اكستركت كردن پوشه حتما باید از یك برنامه به نام winrar استفاده كنید چون مطمئنا بدون این برنامه خیلی طول میكشد. خوب ما نرم افزار winrar 4 هم برای شما عزیزان در ادامه مطلب گذاشتیم. جدید ترین نسخه برنامه winrar از سوی شركت بزرگ مایكروسافت است كه لینك دانلود این برنامه در ادامه مطلب موجود است. هم اكنون میتوانید این 35 عكس زیبای گوشی htc sensation و برنامه winrar v.4 را از سایت mobileprograms به راحتی دانلود كنید.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

                        



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 15:10 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت کاربران عزیز و گرامی. امیدوارم هر جا که هستید حالتان خوب باشد. همان طور که قولشو داده بودم شما عزیزان هر چیز که مربوط به گوشی ها میشود را میتوانید در این وبلاگ پیدا کنید. این فایل زیپی را که ما برای شما تدارک دیده ایم  29 عکس از گوشی HTC DESIRE HD است که شما عزیزان میتوانید این فایل زیپ راکه حدود 5 مگابایت است را از وبلاگ mobilerprograms دانلود کنید. عکس ها همه با کیفیت بالا برای شما عزیزان به اشتراک گذاشته شده است . به زودی یک سری از عکس های گوشی htc sensation و htc incredible s و desire s و گلکسی اس 2 منتشر خواهد شد. امید ما این است که با دانلود این 29 عکس نهایت لذت دیدن را از آن ببرید.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

                             



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب